PENGURUSAN

TERAS PERKHIDMATAN

  • Piagam ini ditujukan khas kepada setiap warga kerja dan pelatih Pusat Pergigian Kanak-Kanak & Institut Latihan Kementerian Kesihatan Malaysia (Pergigian) Georgetown.

KEMUDAHAN UNTUK PELANGGAN

  • Setiap pelanggan boleh mendapatkan perkhidmatan yang sewajarnya daripada bahagian pengurusan ini tanpa mengira umur, jantina, keturunan & taraf sosio-ekonomi.
  • Setiap surat yang memerlukan tindakan segera akan diuruskan dengan sempurna dalam tempoh 2 hari.

TARAF PERKHIDMATAN

  • Setiap pelanggan akan dilayan dengan baik, mesra, bertimbangrasa, hormat, bersopan santun, jujur dan ikhlas.
  • Setiap pelanggan akan disediakan dengan kemudahan dan persekitaran yang bersih dan sempurna.

MAKLUMAT PERKHIDMATAN

  • Setiap surat pelanggan yang memerlukan tindakan akan diuruskan dalam tempoh 7 hari.
  • Gaji setiap warga kerja yang baru/bertukar akan diproses dan diambil tindakan segera dalam tempoh 5 hari dari tarikh LPC diterima.
  • Setiap pelatih akan menerima bayaran biasiswa dengan sempurna dalam tempoh 7 hari setiap awal bulan.

KEWAJIPAN PELANGGAN

  • Mematuhi setiap peraturan dan garis panduan yang dikeluarkan oleh pihak institusi.
  • Melengkapkan semua borang-borang yang berkaitan untuk diuruskan oleh bahagian pengurusan.
  • Menjaga kesihatan dirinya dan masyarakat dengan mengamalkan cara hidup sihat dan menggunakan segala kemudahan yang disediakan secara cermat dan bertanggungjawab.
Image

Hubungi Kami

No. 3, Jalan Sepoy Lines,
10450 George Town, Pulau Pinang

Tel: 04-229 9233 

  • Tarikh Akhir Kemaskini: 12 Mac 2025.

Jumlah Pengunjung: 57663

QR Code Web Mobile

qrcode ppkk

Penafian

Pihak institusi tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada portal ini.

Hakcipta Terpelihara (c) 2022-PPKK & ILKKM(P)